سنندج/ جلسه هم اندیشی بهزیستی سنندج در راستای طرح محلات کم برخوردار

نشست هم اندیشی مدیریت بهزیستی شهرستان سنندج و کارشناسان امر، در راستای اجرای طرح محلات کم برخوردار شهرستان سنندج با حضور ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان سنندج ، عبدالملکی مسئول بسیج سازندگی استان ، دولتیاری مسئول بسیج محلات و گروه های جهادی ، احمدی نماینده فرماندار، عارفی نماینده موسسه خیریه دارالاحسان ، طاهایی نماینده موسسه خیریه استاد حمدی و کارشناسان بهزیستی شهرستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان سنندج در ابتدای جلسه ابراهیمی ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح چگونگی اجرای طرح ملی محلات کم برخوردار نایسر و فرجه پرداخت و هدف از اجرای این طرح راه حل مسئله و مشکلات، ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار عنوان کرد.

وی با اشاره به حل نمودن بخشی از مسائل و مشکلات توسط بهزیستی نیاز به هم افزایی با سایر دستگاه ها و نهادهای حمایتی، موسسات خیریه و گروه ها ی جهادی را لازم دانست.

در ادامه جلسه مسئولین گروههای جهادی و بسیج محلات و هم چنین موسسات خیریه فعال در حوزه جغرافیایی مناطق نایسر و فرجه ضمن استقبال از این طرح آمادگی خود را در خصوص همکاری همه جانبه در راستای اجرای این طرح اعلام نمودند.

کد خبر 91645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد